Administratief medewerker vrije tijd - vervanging

Vervangingscontract (38/38) - solliciteer uiterlijk maandag 14 juli om 9 uur
Het mondeling examen vindt plaats op woensdag 23 juli 2025 in zaal Voarenwinkel in VTC de Mixx.
Meer gedetailleerde info over de selectie vind je in bijlage bij dit bericht.

Je bent in het bezit van (minimaal) een diploma hoger secundair onderwijs.

Je werkt voor het hele team vrije tijd en vormt zo de opstap naar een geïntegreerde vrijetijdswerking. Je bent communicatief sterk en goed in het enthousiasmeren van inwoners, diensten en verenigingen. Je gaat participatief te werk.

Aan de frontoffice ben je het eerste contactpunt voor de inwoners. Je biedt administratieve ondersteuning over alle vrijetijdsdiensten heen en vormt zo de opstap naar een geïntegreerde vrijetijdsbalie. 

  • De belangrijkste taken

    • onthaal van bezoekers via telefoon, e-mail of aan de balie. Je helpt de inwoners verder.
    • opvolgen van het evenementenloket (nieuwe accounts goedkeuren, aanvragers contacteren bij onvolledige vragen, up-to-date houden van het loket, wijzigingen in het loket of werkwijze proactief communiceren, …)
    • helpen bij de implementatie van de UiTPAS (input in systeem) en na de implementatie ervan voor alle vrijetijdsdiensten het administratieve luik van de UiTPAS opnemen (registratie activiteiten op portaal, promotie UiTPAS, registratie punten, verkoop passen, …)
    • inwoners en bezoekers helpen met inschrijvingen voor activiteiten, ticketverkoop, vragen beantwoorden over het hele vrijetijdsaanbod (ongeacht door welke dienst ze georganiseerd worden), …
    • opmaak van promotie voor de activiteiten van de gemeentelijke vrijetijdsdiensten (helpen bij schrijven teksten voor Herselt Leeft!, opmaak van brochures, sociale media, …)
    • ondersteuning van het inschrijvingsprogramma (Ticketgang) voor alle vrijetijdsdiensten: input activiteiten, inschrijvingen, behandelen aanvragen sociaal tarief, …

    De uitoefening van deze functie gebeurt op een efficiënte en doeltreffende, discrete en integere, kwalitatieve en klantgerichte wijze.

    Je voert de dagelijkse administratieve taken correct uit.

De volledige functiebeschrijving en het vacaturebericht vind je in bijlage bij dit vacaturebericht.

Heb je vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen.

Vergeet niet om een kopie van je diploma minimaal secundaire onderwijs en een uittreksel uit het strafregister (niet ouder dan drie maanden) op te laden bij je sollicitatie.

Heb je interesse?  Solliciteer dan snel!

Solliciteren